Wij proberen voor jou de ultieme shopervaring te creëren op onze website. Kom je er niet helemaal uit? Kijk dan hieronder tussen de FAQ en wie weet staat jouw antwoord ertussen.


1. Wat is de retourtermijn?
Bij OHSOPRETTY heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je eerst de retourvoorwaarden hebt gelezen.

2. OH NO, het item wat ik wilde hebben is niet meer beschikbaar?! 
Allereerst onze excuses hiervoor. Soms komt het voor dat een item zo vaak besteld wordt, dat het uitverkocht is voordat wij het weer opnieuw kunnen inslaan. Je kunt ons een berichtje sturen als je een item graag wilt hebben. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons een berichtje!

3. Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Plaats je gekozen items in je winkelmand.
Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘Bestelling afronden’. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
Stap 3: Kies je een gewenste betaalmethode. Meer informatie over onze betaalmethodes vind je hier.
Stap 4: Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘plaats bestelling’ om je bestelling definitief te maken.

4. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij weten het: betalen is het minst leuke deel van online shoppen. Toch proberen wij ervoor te zorgen dat onze producten jouw geld waard zijn en je er veel plezier van zult hebben. Bij OHSOPRETTY kun je 100% veilig afrekenen. Meer informatie over onze betaalmethodes vind je hier.

5. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Besteld op werkdagen vóór 16:00 uur wordt dezelfde dag verzonden. Zodra je pakket op de post is, ontvang je hierover een mail.

6. Ik heb een klacht, waar kan ik dit melden?
Die klacht gaan we voor je oplossen! Je mag een mailtje sturen naar ohsoprettynl@hotmail.com of een bericht sturen via Facebook of Instagram. Geef in je bericht duidelijk aan wat je klacht is o.v.v. je naam en bestelnummer. Onze klantenservice neemt jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling om te kijken wat we voor je kunnen doen.


 

© 2018 - 2020 OHSOPRETTY | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.