Wij proberen voor jou de ultieme shopervaring te creëren op onze website. Kom je er niet helemaal uit? Kijk dan hieronder tussen de FAQ en wie weet staat jouw antwoord ertussen.


1. Wat is de retourtermijn?
Bij OHSOPRETTY heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je eerst de retourvoorwaarden hebt gelezen.

2. OH NO, het item wat ik wilde hebben is niet meer beschikbaar?! 
Allereerst onze excuses hiervoor. Soms komt het voor dat een item zo vaak besteld wordt, dat het uitverkocht is voordat wij het weer opnieuw kunnen inslaan. Je kunt ons een berichtje sturen als je een item graag wilt hebben. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons een berichtje!

3. Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Plaats je gekozen items in je winkelmand.
Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘Bestelling afronden’. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
Stap 3: Kies je een gewenste betaalmethode. Meer informatie over onze betaalmethodes vind je hier.
Stap 4: Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘plaats bestelling’ om je bestelling definitief te maken.

4. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij weten het: betalen is het minst leuke deel van online shoppen. Toch proberen wij ervoor te zorgen dat onze producten jouw geld waard zijn en je er veel plezier van zult hebben. Bij OHSOPRETTY kun je 100% veilig afrekenen. Meer informatie over onze betaalmethodes vind je hier.

5. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Besteld op werkdagen vóór 16:00 uur wordt dezelfde dag verzonden. Zodra je pakket op de post is, ontvang je hierover een mail.

6. Ik heb een klacht, waar kan ik dit melden?
Die klacht gaan we voor je oplossen! Je mag een mailtje sturen naar ohsoprettynl@hotmail.com of een bericht sturen via Facebook of Instagram. Geef in je bericht duidelijk aan wat je klacht is o.v.v. je naam en bestelnummer. Onze klantenservice neemt jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling om te kijken wat we voor je kunnen doen.


 

© 2018 - 2020 OHSOPRETTY | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel